Rabu, 9 Mei 2012

RUBBER STAMP NAMA ( ARAB -JAWI )


Sessi persekolahan 2012 kini kian hampir. Ibubapa selain daripada guru adalah antara insan yang paling sibuk menguruskan keperluan anak anak sebelum sessi persekolahan dibuka.Pelbagai persiapan  telahpun dilakukan. 

Bagi anak-anak yang bersekolah di sekolah agama khususnya pelajar tahun satu dan dua, menulis nama dalam tulisan jawi adalah merupakan masalah besar yang menghantui ibubapa. Tulisan jawi tak cantik, tak tahu tulis tulisan jawi dan banyak sangat buku yang hendak ditulis dalam tulisan jawi adalah perkara lumrah yang melanda ibubapa diawal tahun.

Jangan Bimbang. Masalah anda akan sedia di atasi. Rubber Stamp dalam tulisan arab dan jawi dengan pelbagai jenis font yang menarik sedia membantu anda.


(  ARAB DAN JAWI )


(  ARAB SAHAJA )


(  ARAB DAN JAWI )

(  ARAB SAHAJA )


(  JAWI  SAHAJA )

(  JAWI  SAHAJA )


(  JAWI  SAHAJA )

Harga bagi setiap nama RM 15.00 (jenis biasa dan tiada ink ) dan untuk jenis tekan dan mengandungi dakwat harganya ialah RM 45.00 ( warna ink merah , biru dan hitam )

Jika anda berminat bolehlah memasukkan duit ke dalam akaun saya

No. akaun      76 0393 7546  
Bank              CIMB 
Nama             JUHARI NOOR BIN HAJI JAAFAR 

Kemudian emailkan kepada < juharinoor0967@gmail.com>  dengan menyatakan 
1) Jumlah wang yang dimasukkan
2) Tarikh dan masa transaksi. Adalah lebih baik disertakan slip transaksi )

Saya akan balas email anda dengan mengirimkan borang tempahan untuk diisi dan dihantar smula kepada saya.

Catatan.

Rubber stamp ini tidak hanya kepada pelajar sekolah agama sahaja. Pekerja, guru, mahasiswa serta jawatankuasa masjid dan surau  boleh juga menempahnya

Untuk Keterangan Lanjut, Sila hubungi Ustaz Hj Juhari Noor Bin Hj Jaafar di talian 017 6046148 atau boleh hantarkan email kepada  < juharinoor@gmail.com >. Selain daripada itu anda juga boleh menghubungi saya melalui facebook di alamat  < juharinoor_67@ymail.com 

Tiada ulasan: